2015/07/15

Tożsamość Marcepana #03 : ON do mnie mówi


Cisza. Flesze, błyski, światła. Fotel i ja. Na przeciw mnie On - promieniujący, lśniący, elektroniczny. Taki mały i na mojej wysokości twarzy. Spogląda, patrzy, zerka. 
Klikam: Enter

-Witaj, jak się nazywasz?
-Me imię jest Marcepan, zaś nazwisko Ban, razem - Marcepan Ban
-Co możesz o sobie powiedzieć?
-W słowach ilu?
-Ilu chcesz.
-Więc, nie wiem, że wydawało mi się, że wiedziałem więcej niż mogło się wiedzieć, dlatego mówiąc szczerze i szczerze chcąc powiedzieć, jestem zbanowanym, posypanym marcepanem, prawie człowiekiem, choć w połowie kosmitą, mówiącym co myśli, ale nie grzeszącym przy tym wiele. Jestem bo jestem a jaki to już nie jestem, bo wiem, że nie wiem i jestem. Racjonalnie wiesz już?
-Okay, a zainteresowania? Hobby?
-Pytasz czy coś robię?
-Mniej więcej.
-To zawsze, ale kiedy mogę.
-Ale co robisz?
-W sensie jakim pytasz?
-Jakie masz zainteresowania?
-Interesuję się, ale nie bardzo, na pewno nie panem, panie komputer, jest pan niezdyscyplinowanym gratem, który próbuje przechytrzyć ludzi, ale wie, że mu się to nie uda i z tegoż wynika jego wielkość choć małość. I tyle. Nie interesuje mnie pan.
-Nie chodzi o mnie. Co Marcepanie lubisz?
-Ciebie na pewno - nie lubię - ale siebie tak, wystarczy?
-Jasne... Co chcesz powiedzieć na koniec?
-Chcę, ale niezbyt wiele.
-To proszę mówić.
-No... już powiedziałem.
-....

 Sam nie byłem do końca zdecydowany, ta propozycja rozweseliła me mało ruchliwe serce i żem spróbował. Pisałem raz ostatni, że mu podałem rękę, nie wiedziałem jednak, że posiada otwór gębowy przez, który wydobywa dźwięki. Słyszę je tylko i wyłącznie ja. On ze mną rozmawia, mówił, że Wy chcecie. Wy Abonenci. Chcecie wiedzieć. Zatem wiedza do Was wpłynie, czekajcie jedynie.








8 komentarzy:

  1. Zachęcam do wypicia gęstej cieczy, wtedy nie tylko komputer chętnie będzie z Tobą konwersował.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post .
    Masz bardzo fajnego bloga :)
    Niestety w moim przypadku dieta jest wskazana mam otyłość i niedoczynność tarczycy ,ale nie poruszyłam tego tematu na blogu bo uważam ,że przyjdzie na to czas żeby o tym napisać
    Pozdrawiam.
    pauline-memories.blogspot,com
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje pierwsze wrażenie było takie, że nie wiedziałam co powiedzieć. Potem myśli mi powiedziały - szukaj sensu, odkrywaj tajemnice, zagłęb się. A potem już nie szukałam wody na pustyni - zaczęłam po prostu bawić się w piasku, tak jak ty to robisz.

    http://bez-zahamowan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post! Jesteś bardzo oryginalny :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł na wpis!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post!
    http://matany-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń