2015/08/11

5 sposobów na zdrowe włosy


Pytasz o czym napiszę dzisiaj? Czym tym razem nakarmię Twoją ludzką ciekawość? Twój nieposkromiony apetyt? Ale żarty się skończyły. Prawdziwy Marcepan nie stroi sobie żartów. Pora byśmy sobie, drogi Abonencie, porozmawiali na poważnie. Wyłóż więc karty na stół, dzisiaj nie będą nam potrzebne. I nie, nie zagramy w pokera. Nie ułożymy pasjansa. Nie stoczymy wojny, którą i tak przegrasz. Dziś porozmawiamy o Tobie, mój ludzki przyjacielu. O wyjadaczu lodówki i małym manipulatorze.

Poświęciłem Tobie czas, gdy byłeś samotny. Nakarmiłem własnymi słowami Twój mały, ludzki umysł, nie prosząc o nic w zamian. Okazywałem Ci cierpliwość, zainteresowanie. Odkryłem przed Tobą swą marcepanową poświatę i przyjacielsko dłoń wyciągnąłem, byś tu mógł ją bezceremonialnie uciąć.

Okłamałeś mnie. Wy Abonenci, mnie okłamaliście. Rozsialiście wokół nasiona zagłady kierowani chorym instynktem chorej psychiki. Takich jak Wy jest więcej niż więcej, jest ich nawet więcej jak miliard. Jak insekty, żywicie się własnymi odchodami, mnożycie i pełzacie po szklanych drzwiach prysznica. A gdy nadchodzi noc, wychodzicie na nowy żer, ustawiacie się w szeregach i ruszacie na zdobywanie coraz to nowszych sfer. Sfer Internetu. I zaśmiecacie go. Zanieczyszczacie.

Koniec spamu.


8 komentarzy:

  1. Coraz bardziej mnie intrygujesz, Marcepanie, i mimo, że trochę tego internetu zaśmiecam, to pozwolę sobie też pozaśmiecać twoją część. Bo człowiek to stworzenie autodestrukcyjne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodziewałam się czegoś innego a tu proszę...

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bosko...na łonie natury

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze przemyślany post ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow..
    Tego się nie spodziewałam, drogi Marcepanie :D
    Podoba mi się Twój styl pisania.

    Pozdrawiam,
    terefereitede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis Marcepanie :D
    Nie spodziewałam się tego :)
    Masz bardzo interesujący styl pisania i bardzo mi się on podoba :p

    Zapraszam aguuulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdziwiłam się, jak po zdjęciu nie było żadnego tekstu, bo tytuł był o włosach a po tym ,,spamie'' nic.... Fajny masz sposób pisania :D Zazdroszczę :( Też tak chcę, ale może nabiorę tego z czasem :D


    http://klaudyna-life.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń